Etapy naszej współpracy:
1. Kontakt
– telefoniczny: 663 772 662
-mailowy: kontakt@paulapatrizia.pl
2. Ankieta
-wysyłamy mailem zapoznawczy kwestionariusz Młodej Pary,
-na podstawie wypełnionej ankiety przygotowujemy wstępne propozycje.
3. Spotkanie
-ustalamy wspólnie miejsce i godzinę spotkania,
-opowiadamy o etapach współpracy z nami,
– poznajemy Wasze pozostałe pomysły, oczekiwania i wspólnie je omawiamy.
4. Oferta
-znając już Wasze potrzeby wybieramy pakiet, który sprosta Waszym oczekiwaniom,
-drogą elektroniczną lub na spotkaniu otrzymacie od nas ofertę wraz z jej ostatecznym kosztem.
5. Umowa
-podpisujemy umowę,
– omawiamy szczegóły i rozpoczynamy organizację ślubu.
6. Organizacja
-podczas organizacji każdego z etapów wszystko konsultujemy z Wami,
-pozostajemy w kontakcie telefonicznym, mailowym, przez wideorozmowy lub podczas spotkań.
7. Koordynacja
-koordynujemy dzień ślubu i wesela wg ustalonego harmonogramu, począwszy od porannych przygotowań, do zakończenia oczepin.
8. Finalizacja
-na Wasze życzenie rozliczamy się z podwykonawcami oraz finalizujemy poweselne formalności.
Po szczegółowe informacje dotyczące ofert i ich cen zapraszamy do kontaktu mailowego -> kontakt@paulapatrizia.pl
