Menu

ETAPY NASZEJ WSPÓŁPRACY

Etapy naszej współpracy:

1. Kontakt

– telefoniczny: 663 772 662

  -mailowy: kontakt@paulapatrizia.pl

2. Ankieta

-wysyłamy mailem zapoznawczy kwestionariusz Młodej Pary,

  -na podstawie wypełnionej ankiety przygotowujemy wstępne propozycje.

 3. Spotkanie

-ustalamy wspólnie miejsce i godzinę spotkania,

 -opowiadamy o etapach współpracy z nami,

– poznajemy Wasze pozostałe pomysły, oczekiwania i wspólnie je omawiamy.

4. Oferta

-znając już Wasze potrzeby wybieramy pakiet, który sprosta Waszym oczekiwaniom,

 -drogą elektroniczną lub na spotkaniu otrzymacie od nas ofertę wraz z jej ostatecznym kosztem.

5. Umowa

-podpisujemy umowę,

– omawiamy szczegóły i rozpoczynamy organizację ślubu.

6. Organizacja

-podczas organizacji każdego z etapów wszystko konsultujemy z Wami,

 -pozostajemy w kontakcie telefonicznym, mailowym, przez wideorozmowy lub podczas spotkań.

7. Koordynacja

-koordynujemy dzień ślubu i wesela wg ustalonego harmonogramu, począwszy od porannych przygotowań, do zakończenia oczepin.

8. Finalizacja

-na Wasze życzenie rozliczamy się z podwykonawcami oraz finalizujemy poweselne formalności.

Po szczegółowe informacje dotyczące ofert i ich cen zapraszamy do kontaktu mailowego -> kontakt@paulapatrizia.pl